luni, 27 septembrie 2010

Triunghiul Dragostei(cap. 1)

Sufeream atat de mult, am fost chinuita atatia ani de un om fara mila, care m-a transformat in vampir impotriva vointei mele. Eu si cu sora mea Eliz (Elisabeth), am fost torturate, abuzate si trasformate de alti doi vampiri care ne-au distrus vietile in doar doua clipe. De atunci noi nu mai stim ce este fericirea, iubirea, protectia, nu mai stiu cum e sa zambesti de fericire, nu mai stiu cum e sa te trezesti dimineata fara lacrimi in ochi. Eu am planuit cu Eliz timp de un an sa scapam din locul unde ne tineau prizoniere cei doi. In momentul evadarii, mi s-a luat o piatra de pe inima, m-am simtit libera, in sfarsit noi scapasem pe veci, sper de acei vampiri plini de ganduri negre. Am plecat din New York, acolo unde ne tineau ei, si ne-am mutat in Forks, defapt nu chiar mutat, am decis sa inchiriem un apartament mic, ca sa avem unde sta si dormi, si apoi ne-am inscris la liceu. Intr-o noapte am avut un vis: Se facea ca mergeam prin intuneric, o camera imensa si infinita plina de intuneric. Mergeam usor, cu pasi lini, si deodata o lumina puternica s-a aprins in fata mea, doborandu-ma. Din acea lumina iesi un baiat, pun pariu ca era vampir, era putin mai inalt ca mine, avea ochii caprui-aurii, parul blond si pana la umeri, m-a luat de mana si mi-a spus:
  "Vino, Alice, eu iti voi da ceea ce nu ai vazut sau simtit vreodata: iubire, fericire, blandete, protectie."
In mometul acela m-am trezit gafaind de parca as fi alergat un kilometru si mi-am dat seama ca nu a fost un vis, ci o viziune, o intamplare ce avea sa se intample. Asa ca am hotarat 2 zile mai tarziu a-l caut pe acel vampir.
  -Eliz, eu plec. Am sa ma intorc. Am avut o viziune, care, daca se adevereste ne-ar putea schimba vietile pentru totodeuna.
  -Bine, ai grija! Eu voi spera ca cei doi escroci nu ne vor da de urma!spuse ea inchizand usa.
Eram in masina, cu emotii ca vai de mine, si am ajuns undeva intr-o padure, acolo unde trebuia sa ne intalnim in viziunea mea, o singura problema: jumatate din padure era acoperita de apa! Pentru un vampir e jenant sa nu stii sa inoti, dar mie imi era frica de apa! Offf, sa o facem si pe asta! Am sarit intr-un copac, m-am tinut bine de crengi, apoi am sarit in altul, apoi mi-am dat seama ca sunt in mijlocul padurii, in timp ce investigam locul, crenga pe care stateam, s-a rupt, si era cat pe-aci sa ma inec dar m-am prins cu mainile de alta creanga si ea gata sa se rupa:
  -Asta e sfarsitul meu! Of de ce oare am venit aici? spuneam eu fara nicio speranta.
Cand s-a desprins crenga de tot cadeam, mi-am acoperit fata cu palmele, dar nu am mai simtit apa...Oare de ce? Inca respiram ceea ce era ciudat, asa ca mi-am luat incet mainile de pe fata, si m-am trezit intr-un copac...in bratele cuiva! Cine, ce , cum m-a salvat??? Intai am hotarat sa-i multumesc anonimului la care nu am avut curaj sa ma uit.
   -Multumesc mult! E cam jenant ca un vampir ca mine sa nu stie sa inoate! i-am zis incet.
   -Cuplacere, dar de unde stii tu ca si eu sunt vampir? glasul lui cristalin, ma inghetase.Era exact vocea celui din viziunea mea, dar nu...nu poate sa fie el.
M-am intors incet spre el, si m-am uitat drept in ochii lui, incremenind. El era, era cel care imi promisese in viziune ca-mi va oferi tot ce n-am vazut sau simtit vreodata. Am ramas de-a dreptul cu gura cascata, el uitandu-se la mine intr-un mod ciudat, dar bland.
  -Eu sunt Jasper, tu cine esti? incepu el atat de calm, ca-mi venea sa-l sarut pe loc.
  -Eu sunt Alice...am spus atat de incet incat daca era om nici nu m-ar fi auzit.
  -Incantat.Acum vrei sa-mi spui ce cauti aici si de ce te uiti asa ciudat la mine?
  -O sa-ti spun, dar hai sa iesim din padurea asta! am spus eu cu ceva mai mult curaj de data asta.
Am iesit de acolo, am intrat in masina mea, l-am lasat pe el sa conduca. Dar mai era un pas de indeplinit: gasirea familiei Cullen. Este o familie alcatuita din vampiri, cu un Dr. Cullen, cel care a adoptat trei pana acum, bineinteles eu ii stiam din viziune: Emmet si Rosalie care eram impreuna, si unul Edward. Stiam si unde sa-i gasim, dar vroiam sa-l cunosc pe cel din stanga mea mai bine. Deja ma gandeam cum o sa fie de acum incolo, daca acei vampiri care ne-au distrus vietile ne vor mai gasi si ce vor zice toti cand imi vor afla trecutul.
  -Esti trista. Simt asta. Eu pot simti si manipula sentimentele oamenilor. Ce te supara? imi zise el in continuare la fel de calm.
   -Sunt probleme personale. Dar noi defapt ne-am cunoscut datorita puterii mele: pot vedea in vitor.
   -Deci m-ai cautat?
   -Da...Poti spune si asa. Dar motivul pentru care te-am cautat nu ti-l pot zice acum.am spus eu hotarata
   -Bine.
Oau! Atat de interesat de mine, protector si intelegator! Deja m-a dat pe spate, si in sfarsit eu si Eliz vom cunoaste oameni care ne vor iubi, proteja si ne vor face sa zambim! Cel putin asta sper eu....

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Dragii mei, acesta este un nou blog, in care voi povesti despre unele personaje din filmul Twilight, unele inventate, dar cu sigurata povestea nu este aceeasi. In Twilight personajele principale erau Edward si Bella. Ei, aici sunt Alice si Jasper. Plus 4 personaje inventate: Elizabeth,sora lui Alice,cei doi vampiri care le-au distrus vietile celor 2 fete, plus un personaj, Maria, care veti afla ce rol are in urmatoarele capitole.

Un comentariu: