sâmbătă, 9 octombrie 2010

Triunghiul Dragostei(cap. 7)

  Nu puteam avea incredere in el. Si acum ca i-am zis probabil va spune la toata lumea. Perfect! Mersi mama!Nu am dormit decat 2-3 ore noaptea trecuta, din cauza ca eram ingrijorata despre ce se va intampla de acum in colo.
  M-am trezit la 9, m-am schimbat, m-am spalat, fata mea era uscata de la atata plans, m-am aranjat si am coborat jos. Aveam nevoie de ceva de baut, stiti la ce ma refer. Vroiam sa ma duc la "vanat", asa ca l-am anuntat pe Charisle. Chiar daca nu aveam incredere in el, trebuia sa stie unde merg, ca sa nu creada ca fug de acasa.
   -Charisle, eu ma duc sa mananc. am zis eu pregatindu-ma sa ies pe usa, dar el m-am oprit zicandu-mi.
   -Avem niste sange in frigider.
  Mi-a dat o sticla pe care o incalzise la cuptorul cu microunde, si am baut-o pe toata. Apoi am urcat sus sa o trezesc pe Eliz, si tocmai atunci cobora Jasper, care m-a tras de mana, zicandu-mi la ureche:
   -Stii ca poti avea incredere in mine. Nu am spus nimanui. Si nici nu o voi face. Apreciez ca mi-ai spus.
   -Nu aprecia. Eu nu ti-am spus cu pretextul ca am incredere in tine, ci ti-am spus ca sa te testez. Insa tot nu te cred... nu pot, pur si simplu. Vampirii aia doi m-au chinuit secole, facandu-mi inima de piatra, si facandu-ma sa ma port urat chiar si cu cei care imi intind o mana de ajutor. i-am spus eu cu duritate si asprime, dar nu am vrut sa sune asa, mai ales ca mi-a spus ca pot avea incredere in el.
  Trecand peste asta, m-am dus si am trezit-o pe Eliz, care spre deosebire de mine, s-a trezit fericita. Eu nu puteam fi fericita cu niciun chip, caci cineva de sus nu ma lasa deloc.
  Eliz s-a imbracat si a plecat, lasandu-ma singura in camera. Eu m-am intins pe pat, am inchis ochii, profitand de momentul de relaxare. Imediat mi-a venit in gand, sarutul de seara trecuta, Doamne, ala da sarut! Mi-am dus mana la gura, mangaindu-mi buzele, si imediat am inceput sa zambesc, caci sentimentul care l-am simtit in timpul sarutului era de neuitat. Trezindu-ma din starea de placere, as putea-o numi, am aprins televizorul, uitadu-ma pe un canal de stiri. Arata ca un om a fost ucis de un vampir, si arata si o imagine cu el. Era o tipa roscata aprins, pe nume Victoria, care cica a facut mai multe victime aici in Forks si nu a fost prinsa pana acum.
  Am inchis imediat televizorul, deja speriata la culme. Daca ea a facut atatea victime aici, inseamna ca-i va fi atat de usor sa ne detecteze si sa faca suc din mine si Eliz.
  Am coborat si le-am spus tuturor cu un glas subtire de parca am vazut o fantoma:
   -Voi o stiti pe Victoria?
   -Da, este dusmanul nostru si avem fiecare teritoriul lui ca sa nu ne luam la bataie. zise Emmett excentric.
   -Amm...eu...trebuie sa vorbesc cu Eliz umpic...
  Am urcat cu Eliz si i-am spus tot la fel de speriaa si ingrijorata:
   -Uite ce e, cu Victoria asta prin prejma trebuie sa fim cu ochii in patru, pentru imediat ce ne va simti mirosul si va vrea sa ne omoare.
    -Bine, dar nu putem sa cerem ajutorul celorlalti? spuse ea intrebatoare si speriata la fel ca mine.
    -Nuuuu! Ai innebunit, deja stie Jasper ca suntem zane, mai trebuie sa afle si restul si vom ajunge in 2 zile pranzul lor!
    -Stai, Jasper stie? Cum ai putut?
    -Mama mi-a spus... stii tu... prin telepatie.
    -Si? A spus cuiva?
    -Nu... si mi-a zis ca nici n-o va face... am zis eu zambind.
  Dupa discutie am coborat, ne-am luat ghiozdanele si am plecat. In masina eu stateam langa Jasper, si mainile nostre erau una langa celalta, asa ca eu am incercat sa iau de mana. El nu m-a refuzat, ci a inceput sa zambeasca iarasi cu mandria lui enervanta.
   -Poti sa nu mai ai fata aia mandra mereu? Ma enervezi.... am spus eu deloc amuzata.
   -Serios? Bine de stiut...  spuse el, apropiindu-se de mine si sarutandu-ma pasional... lui chiar nu-i pasa ca in fata erau Emmett si Rosalie? Vad ca nu din moment ce ma saruta indelung... pffff, ce sarut! Cand s-a terminat eu am rosit toata, si mi-am acoperit fata cu mainile.
  Dupa ore, am plecat la masina tinandu-ne de mana, dar eu aveam sa-i spun ceva acasa, ceva ce nu-i va conveni. Trebuia sa-i spun ca relatia dintre noi nu va merge, deja stie ca sunt zana, ne sarutam in fiecare zi, deja e prea mult! Intr-o luna, doua, va vrea sa facem si alte lucruri... care implica si muscatul. Intr-o relatie, persoanele isi dau sangele unul altuia pentru a se simti cand sunt in pericol si pentru a-si citi gandurile. Eu nu vreau sa ii dau sangele, pentru ca fiecare persoana care mi-a gustat odata sangele a vrut mai mult, tot mai mult, pana cand avea sa ma omoare. Mi-e teama ca Jasper, chiar daca se va impotrivi, tentatia sangelui il va ademeni si intr-o zi nu se va mai putea stapani si va face.... ei bine, un gest necugetat.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ei ce ziceti de acest capitol? Va place? Se pare ca relatia dintre Jasper si Alice continua si progreseaza tot mai mult. Acest fic are caracter emotional, dramatic si umpic amuzant, insa in unele veti gasi si niste scene mai... pasionale. Asa este povestea. In fiecare capitol veti gasi o intamplare dramatica, trista, vesela sau amuzanta, in care participa personajele pe care le cunoasteti deja, plus unele noi, care vor aparea in viitoarele capitole. Comentati si spune-ti daca aveti vreo propunere in legatura cu ce se va intampla mai departe. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu