sâmbătă, 2 octombrie 2010

Triunghiul Dragostei(cap. 4)

  Dupa ore, m-am dus la casa lor, mi-am amintit ca-mi uitasem acolo lantisorul primit in dar de la mama acum cativa ani inainte sa... moara. Eliz a ramas in masina, iar eu m-am dus si cand am vrut sa bat la usa, Jasper a deschis si m-a intrebat cu raceala:
   -Ce vrei?
  M-a durut atat de tare felul in care a spus-o, incat am tacut cateva secunde ca sa nu ma apuce plansul, si apoi amm incercat sa-i zic la fel de rece:
   -Mi-am uitat ceva aici. As vrea sa intru si apoi plec. i-am zis eu cu o duritate mai mare decat a lui care se pare ca l-a deranjat.
   -Las-o sa intre! spuse calm Charisle din casa.
  Am urcat sus, si in camera unde am dormit eu o singura seara, pe noptiera de langa pat era lantisorul. L-am luat, si cand sa ies pe usa, a intrat Jasper si a blocat usa. Iar vrea ceva de mine. De ce mereu vrea ceva de la mine?
   -De ce nu ai incredere in mine? De ce nu ai incredere in ei? incepu el cu tristete. Vroia sa-i simt tristetea.
   -Pentru ca abia va cunosc si de unde sa stiu eu daca vreti sa-mi fiti o familie sau vreti sa... n-am mai continuat pentru ca ma gandeam la vampirii aia si aveam remuscari.
   -Stiu ca ai suferit, dar nu esti singura. Daca ai afla ce viata am dus eu, nu cred ca te-ai mai purta asa cu mine. mi-a spus el luandu-ma ne maini si uitandu-se in ochii mei. Doamne, ce ochi frumosi avea!
   -De ce nu mi-ai spus? l-am intrebat eu. Poate ca a suferit la fel ca mine, si eu nu stiu. Dar vreau sa-i aflu povestea.
   -Poate a sa-ti spun, dar atunci cand vei avea mai multa incredere in noi, si atunci cand imi vei spune si tu ce viata ai dus.
  Nu se putea abtine. Stiam asta. Vroia din tot sufletul sa ma sarute. Si eu vroiam si as fi facut-o, dar am asteptat sa vad ce face. S-a uitat in ochii mei, si s-a apropiat incet, Doamne, avea de gand s-o faca...dar nu a facut-o. M-a luat in brate, ce bine ma simteam in bratele lui, si mi-a spus calm:
   -Eu vreau sa fii cu mine. Sa imi spui ce viata ati dus tu si sora ta, si poate am sa-ti spun si eu, dar pana atunci vreau sa te gandesti daca vei accepta adoptia. Si in legatura cu sora ta-spusese in timp ce s-a despartit de pieptul meu- am vorbit cu Charisle si poate sta si ea aici, dar fara sa fie adoptata, iar tu va trebui sa ai grija de ea.
   -Chiar a zis Charisle asta? nu-mi venea sa cred, eram asa bucuroasa ca Eliz va sta cu mine.
 Am coborat amandoi jos, si eu i-am spus lui Charisle:
   -Voi accepta adoptia daca si Eliz va sta aici.
   -Bineinteles. Va sta aici si o vom hrani, va face parte din familie fara sa fie adoptata.
 Am semnat actele si am adus-o si pe Eliz in casa. I-am prezentat pe toti, apoi am dus-o sus sa vorbesc cu ea in particular:
    -Stii ca daca stam aici nu trebuie sa ai incredere deplina in ei. Vei sta mai mult cu mine, deci nu vei fi pusa in niciun fel de pericol. In cazul in care cineva iti face ceva, ma vei chema in gand, ok?
   -Bine.
 Am uitat sa spun ca eu am muscat-o pe Eliz, mai explicit ne-am dat una alteia sangele ca sa ne putem simti cand suntem in pericol si Eliz sa ma poata chema prin gand. Un fel de telepatie, mai pe scurt.
 Am coborat si Esme a venit tocmai atunci cu o idee buna, cred eu:
   -Charisle, hai sa organizam o excursie in padure in cinstea celor care ni s-au alaturat familiei noastre.
   -O idee foarte buna. spuse Charisle incantat.
   -Si noi suntem de acord. zise Emmett care zambise pentru prima oara de cand am venit eu.
   -Bine atunci, de maine seara ne pregatim, pentru ca sambata sa plecam si ne intoarcem duminica.
 Veni si ziua de vineri. Eu am dormit in camera cu paturi separate impreuna cu Eliz, iar Jasper a dormit singur in alta camera cu pat dublu. Nu am specificat pana acum ca toate camerele erau foarte frumos mobilate, aveau un pian in casa si o singura baie la etaj. La parter era living-ul, care continea o canapea alba din piele, un bar mic, dar ei nu mancau si nu beau deci era doar pentru decor. Aveau si o bucatarie mai mica, probabil mai aveau musafiri oameni, sau era pur si simplu asa, ca sa fie o casa normala.
 Nu am prea dormit bine, defapt de cand sunt in casa asta nu pot dormi noaptea.Am mers la scoala, totul a fost bine, seara am pregatit bagajele, eu m-am dus cu Eliz in micul nostru apartament sa-mi iau putinele bagaje care le aveam, am facut amandoua un dus relaxant si in noaptea aceea chiar am dormit bine.
 Sambata dimineata am lecat pe la ora 9, si am ajuns intr-o padure frumoasa, deasa, ce stralucea in razele calde ale soarelui. Eu m-am asezat langa un copac in timp ce ceilalti despachetau si montau corturile. As fi vrut si eu sa-i ajut, dar nu am montat niciodata un cort deci eram inutila. O raza de soare a cazut pe mine, eu incepand sa stralucesc la fel ca soarele. Toata lumea s-a uitat la mine, si nu pentru ca straluceam, caci si eu straluceau la soare, ci se uitau asa mirati pentru ca eram frumoasa. O frumusete ce n-au mai vazut-o, intr-adevar eram foarte frumoasa in lumina soarelui. Vazand ca se tot holbau, m-am mutat de acolo si am inceput sa ma plimb, dar nu prea departe de ceilalti ca sa nu ma pierd. Eram asa stralucitoare si frumoasa in razele soarelui, pentru ca nu eram ca toti ceilalti vampiri. Eu sunt foarte diferita de ei.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Am lasat ce e mai interesant in urmatorul capitol. Daca veti lasa comentarii poate ca cap. 5 va veni mai repede decat acesta. V-am spus ca acest capitol va fi mai special. Ce parere aveti de momentul dintre Jasper si Alice? Stati sa vedeti ce le planuiesc in urmatoarele capitole, si cand relatia lor va fi foarte stabila, cineva va aparea si le va distruge relatia... si veti afla si cine pe la cap 10-11. Succes cu cititu su o sa ma supar daca nu lasati comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu